Dajte ľuďom autentické zážitky !

Už vieme, prečo je také dobré prezentovať sa videom. Špeciálnu kategóriu ale tvoria promo videá. Jedna vec je reklama na produkt alebo reklama všeobecne na značku. Ale promo video? Na ňom to celé stojí a padá.

 


Koncepcia promo videa je jednoduchá – ukázať kto ste, čo robíte, ako dlho to robíte, pre koho to robíte, ako to robíte a prečo to robíte. No musí to byť autentické. Žiadne ilustračné zábery, všetko reálne a skutočné. Tým odkryjete svoje karty a vytvoríte si tak dôvernejší vzťah so svojimi zákazníkmi. A to môže byť malý, ale dôležitý náskok pred vašou konkurenciou, ktorá k zákazníkom až taká úprimná nie je. Navyše to vašu firmu „poľudští“ - nebude to len značka, budú to ľudia, ktorí za ňou stoja.

 


A viete, že 25% spotrebiteľov stratí záujem o web, ak na ňom nie je video? To len tak, pre zaujímavosť. A keď už teda nadviažete bližší kontakt s vašimi zákazníkmi, stane sa z toho komunikácia. Dostanú pocit, že ste ochotní ich počúvať, a tak začnú hovoriť. Môžete dostať naozaj cenný feedback.


Ale promo video má aj iné výhody. Keď je aj trochu vtipné alebo zaujímavé, môže byť zdieľané v sociálnych sieťach a jeho dosah sa zvýši. Navyše to zlepší vaše SEO a viditeľnosť vo vyhľadávaní, keďže Google stále viac zahŕňa do výsledkov vyhľadávania aj videá.

 


Aké by malo byť dobré promo video? Krátke – nikto nebude pozerať 10-minútovú históriu firmy. Zaujímavé alebo informatívne - pridaná hodnota je naozaj dôležitá. Úprimné a autentické – nechcete zákazníkov zavádzať, nevyplatilo by sa vám to. Vyvolávajúce emócie – aby v ľuďoch rezonovalo aj po jeho skončení. Kvalitné a uverejnené na relevantných kanáloch a miestach – bez chýb, nekvalitných záberov, sekaných prechodov. Môže byť urobené aj „domácky“, ale nie je lepšie dať to do rúk odborníkom z Custom Design Studio?

Článok predtým

Ďalší článok